اطلاعات گوشی وتبلت

چطور با تبلت وگوشی کار کنیم

اطلاعات گوشی وتبلت

چطور با تبلت وگوشی کار کنیم

استفاده اینترنتی از گوشی های هوشمند

  • ۰
  • ۰

احتمالا باید بدانید که طبق آخرین دستورات صادره از دفتر ریاست جمهوری، تمامی نهادهای دولتی باید فعالیت خود را در برنامه پیام رسانی تلگرام متوقف کرده و به یک پیام رسان داخلی انتقال دهند.

ساخت گروه در سروش با استفاده از آموزش تصویری و ساده

در میان تمامی پیام رسان های داخلی، پیام رسان سروش از جمله پیام رسان هایی است که با توجه به حجم تبلیغات گسترده، شانس بیشتری برای جایگزینی با تلگرام دارد. کار با این اپلیکیشن بسیار ساده بوده و تقریبا نیاز به آموزش خاصی ندارد. اما با این حال نیز ممکن است عده نیاز به آموزش های اولیه ای در خصوص چگونگی راه اندازی کانال یا گروه در این پیام رسان داشته باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با نحوه ساخت گروه در سروش آموزشی را به صورت تصویری و قدم به قدم ارائه داده تا با استفاده از این امکان بتوانید به سادگی در محیط این پیام رسان گروه های چندین نفری تشکیل داده و به مبادله داده و پیام با یکدیگر بپردازید.

نحوه ساخت گروه در سروش

ساخت گروه در سروش چندان پیچیده نبوده و همانند پورسه ایجاد کانال در سروش تمامی مراحل آن با زبان فارسی و به صورت ساده بیان شده است. اما اگر می خواهید به صورت اصولی و کامل یک گروه در سروش ایجاد کنید، بهتر است ابتدا آخرین نسخه از اپلیکیشن سروش را از طریق لینک زیر دریافت کرده و سپس با توجه به تصاویر ارائه شده در زیر، اقدام به ساخت گروه در سروش نمایید.

دانلود پیام رسان سروش
  • ابتدا برنامه سروش را در تلفن همراه خود اجرا کنید.
  • از گوشه بالا و سمت راست صفحه، گزینه شبیه به سه خط موازی را برای نمایش منوی آپشن، لمس کنید.
ساخت گروه در سروش

انتخاب منوی آپشن

  • در منوی باز شده، گزینه “گروه جدید” را انتخاب نمایید.
ساخت گروه در سروش

انتخاب گروه جدید

  • در این مرحله باید برای گروه خود یک نام، یک شعار که همان قسمت توضیحات می باشد و یک تصویر پروفایل انتخاب کنید.
ساخت گروه در سروش

مشخص کردن گزینه های نشان داده شده

  • در مرحله بعدی باید چند تن از مخاطبینتان را به گروه اضافه کنید. انتخاب حداقل یک مخاطب ضروری می باشد.
ساخت گروه در سروش

انتخاب اعضای گروه

  • پس از انتخاب اعضای گروه روی گزینه تیک در بالا و سمت راست صفحه لمس کنید تا گروه شما در پیام رسان سروش ایجاد شود. برای ورود به بخش تنظیمات گروه، ابتدا روی نام گروه در بالای صفحه لمس کرده تا به صفحه پروفایل گروه وارد شوید.
ساخت گروه در سروش

ورود به پروفایل گروه

  • در این بخش می توانید به سادگی با انتخاب هر یک از گزینه های مشخص شده، نسبت به تغییر و ویرایش اطلاعات گروه اقدام نمایید.
ساخت گروه در سروش

ویرایش تنظیمات گروه

  • برای تغییر سطح دسترسی اعضا و دادن دسترسی مدیریت به کاربران گروه، می توانید روی نام کاربری اعضا برای چند لحظه لمس طولانی کرده و سپس از میان گزینه های نمایش داده شده، گزینه “تغییر سطح دسترسی کاربر” را انتخاب نمایید.
ساخت گروه در سروش

تغییر سطح دسترسی

با استفاده از طی همین مراحل ساده و کاربردی، شما می توانید موفق به ساخت گروه در سروش شده و از این پس با استفاده از این پیام رسان با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. لازم به ذکر است که حداکثر تعداد اعضای گروه، در حال حاضر 500 نفر می باشد. همچنین برای دریافت لینک گروه، مدیر سازنده گروه می تواند از طریق لمس گزینه سه نقطه در بالای صفحه پروفایل گروه، و انتخاب گزینه “لینک گروه” اقدام نماید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی