اطلاعات گوشی وتبلت

چطور با تبلت وگوشی کار کنیم

اطلاعات گوشی وتبلت

چطور با تبلت وگوشی کار کنیم

استفاده اینترنتی از گوشی های هوشمند

  • ۰
  • ۰

فیلم طولانی در اینستاگرام را چگونه دانلود کنیم

یکی از محدودیت هایی که بسیاری از کاربران اینستاگرام با آن روبرو هستند، عدم امکان آپلود ویدیوها و فیلم های بالاتر از یک دقیقه در اینستاگرام است. اما به تازگی اینستاگرام از قابلیتی به نام IGTV رونمایی کرده است که با استفاده از آن می توانید ویدیوهایی بالاتر از 60 ثانیه در اینستاگرام آپلود نمایید.

آپلود فیلم طولانی در اینستاگرام با رونمایی از قابلیت IGTV فعال شد!

این قابلیت به کاربران اینستاگرام این امکان را می دهد تا ویدیوهایی تا مدت زمان 60 دقیقه را در اینستاگرام آپلود کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با قابلیت IGTV اینستاگرام بیشتر توضیح داده و نحوه آپلود فیلم طولانی در اینستاگرام و مکان نمایش آن ها را آموزش دهیم.

آپلود فیلم طولانی در اینستاگرام

اگر از کاربران اینستاگرام باشید حتما تاکنون سعی کرده اید که در این شبکه اجتماعی، یک قطعه ویدیو را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. اما همانطور که شاید امتحان کرده باشید، می بینید که تنها یک دقیقه از ویدیوی خود را می توانید آپلود نمایید و بقیه ویدیو را باید در یک پست دیگر و یا در همان پست و به صورت آلبومی، منتشر کنید. در بخش استوری اینستاگرام نیز وضعیت به همین منوال بوده و تنها می توان یک دقیقه از لحاظات خود را به صورت استوری ثبت نمود و بقیه آن را باید در یک استوری دیگر ثبت کرد.

اما در تازه ترین قابلیتی که اینستاگرام با عنوان IGTV عرضه کرده است، کاربران اینستاگرام از این پس می توانند ویدیوهایی با مدت زمان طولانی تر از یک دقیقه آپلود نمایند. قابلیت آپلود فیلم طولانی در اینستاگرام می تواند تا یک ساعت ادامه داشته باشد و کاربران ویدیوهایی بین 60 ثانیه تا 60 دقیقه را به اشتراک بگذارند. برای بهره گیری از قابلیت IGTV و امکان آپلود فیلم طولانی در اینستاگرام ابتدا نسبت به آپدیت بودن اپلیکیشن اینستاگرام خود مطمئن شوید. این قابلیت به تازگی ارائه شده است و تنها برای آن دسته از کاربرانی فعال می شود که اپلیکیشن اینستاگرام آن ها بروز رسانی شده باشد.

آپدیت جدید اینستاگرام

IGTV اینستاگرام

قابلیت IGTV در اینستاگرام با این آیکون نمایش داده می شود.

کار با قابلیت IGTV اینستاگرام

همانطور که اشاره شد، برای آپلود فیلم طولانی در اینستاگرام باید از قابلیت IGTV اینستاگرام استفاده نمود. برای این منظور، اگر اپلیکیشن اینستاگرام شما بروز رسانی شده باشد و این قابلیت نیز برایتان فعال شده باشد، می توانید از طریق گزینه IGTV که در تب اکسپلورر اینستاگرام نمایش داده می شود اقدام کنید. برای این منظور وارد اپلیکیشن اینستاگرام شده و سپس گزینه جستجو را که شبیه به یک ذره بین در پایین صفحه نمایش داده شده است را انتخاب کنید. سپس گزینه IGTV را انتخاب کنید.

نحوه دسترسی به قابلیت IGTV

نحوه دسترسی به قابلیت IGTV

یکی از ویژگیهای IGTV، امکان پخش ویدیوها به صورت عمودی است. مسئولین اینستاگرام معتقد هستند این حالت، طبیعی ترین حالتی است که اکثر کاربران گوشی های هوشمند از ان استفاده می کنند. به این ترتیب بهتر است در IGTV اینستاگرام، تنها ویدیوهایی را آپلود کنید که به صورت عمودی فیلم برداری شده اند و از آپلود ویدیوهای افقی بپرهیزید.

همچنین علاوه بر تلفن همراه، کاربران می توانند از طریق سیستم کامپیوتری نیز به آپلود فیلم طولانی در اینستاگرام بپردازند. شما می توانید به سادگی از طریق وب، به حساب اینستاگرامی خود متصل شده و سپس در بخش IGTV اقدام به بارگزاری ویدیوهای بیشتر از 1 دقیقه خود بپردازید.

با استفاده از قابلیت جدید اینستاگرام، زین پس کاربران اینستاگرام می توانند برای خود کانال ایجاد کرده و همچون یوتیوب تمامی ویدیوهای طولانی خود را در اینستاگرام بارگزاری کنند. در همین کانال می توانند به مدیریت ویدیوهایشان نیز پرداخته و آن ها را از نظر تعداد بازدید و نوع بازدیدکنندگان آنالیز نمایند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی