اطلاعات گوشی وتبلت

چطور با تبلت وگوشی کار کنیم

اطلاعات گوشی وتبلت

چطور با تبلت وگوشی کار کنیم

استفاده اینترنتی از گوشی های هوشمند

  • ۰
  • ۰

بهترین گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ

در سال ۲۰۲۱ با دو گوشی موبایل فوق‌العاده و منحصربه‌فرد سامسونگ روبه‌رو شدیم که همه توجه‌ها رو به خودشون جلب کردن. گوشی Galaxy S21 رو می‌شه یک گوشی فوق‌العاده برای بیشتر افراد در نظر گرفت که با قابلیت‌های بی‌نظیری عرضه شده. گوشی پرچم‌دار امسال یعنی S21 Ultra رو هم می‌‌شه جزو بهترین گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ بدونیم که امسال با قیمت بهتر و تقریبا 200 دلار کمتر از گوشی سال قبل به بازار اومده.

گوشی سامسونگ S21 Ultra با پردازنده Snapdragon 888 / Exynos 2100 و یک پردازنده گرافیکی خیلی قوی عرضه شده که سرعت و کارایی اون و به شکل غیرقابل تصوری افزایش داده. نمایشگر این گوشی با ابعاد 6.8″ رزولوشنی معادل 3200 * 1440 داره و نرخ بازسازی اون از 10Hz تا 120Hz متغیره.گلکسی S22 اولترا بهترین گوشی های سامسونگ

این نرخ بازسازی به باتری کمک می‌کنه که زمان بیشتری دوام بیاره و در حالت ثابت‌تر نرخ بازسازی کمتری داشته باشه و در زمان اسکرول ‌کردن یا انجام بازی‌های مختلف، با افزایش نرخ بازسازی کیفیت خیلی بالاتری رو در اختیار کاربر قرار می‌ده.

اما جذاب‌ترین و بهترین مشخصه این پرچم‌دار رو می‌شه دوربین اون در نظر گرفت. گوشی S21 Ultra با داشتن چهار دوربین با کیفیت‌های خیلی بالا، یکی از بهترین تجربه‌های عکاسی رو در اختیار کاربر می‌ذاره و به‌راحتی عنوان یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ رو به خودش اختصاص می‌ده.

علاوه بر اون این گوشی با بهترین نرم‌افزار یعنی اندروید ۱۱ تجهیز شده و به عبارت دیگه اگه کسی بتونه قیمت بالای اون رو بپردازه، به هیچ عنوان از خریدش پشیمون نمی‌شه.

گلکسی S22 اولترا

  • نمایشگر: ۶.۸ اینچ با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل
  • پردازنده: دو نسخه اسنپدراگون ۸ نسل ۱/ اگزینوس ۲۲۰۰
  • رم: ۸ و ۱۲ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت/ یک ترابایت
  • دوربین: چهارگانه ۱۰۸+۱۰+۱۰+۱۲/ دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسل
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

گوشی گلکسی S22 اولترا قطعاً یکی از بهترین گوشی های سامسونگ هست که به‌خاطر قابلیت‌های خیلی جذابی که داره، در صدر لیست من قرار گرفته. این گوشی بهترین نمونه سری S Ultra و حتی سری Galaxy Note هست و می‌تونه از همه نظر یک گزینه کامل باشه.

این اسمارت‌فون با یک قلم S Pen به فروش می‌رسه و می‌تونین از این ویژگی برای یادداشت‌برداری و کارهای دیگه‌ای مثل طراحی و یا ویرایش استفاده کنین. پس اگه علاقه دارین یادداشت‌های دست‌نویس داخل گوشی‌تون داشته باشین، قلم گلکسی اس 22 اولترا به شما این امکان رو می‌ده.

این مقاله هم ممکنه به دردت بخوره: سامسونگ دکس چیست

همون‌طور که انتظار می‌ره، این اسمارت‌فون از نظر کیفیت دوربین و سخت‌افزاری هم یک گزینه عالی هست و می‌تونه شما رو کامل از خودش راضی کنه. زوم اپتیکال لنزهای تله‌فوتو این گوشی باعث می‌شه که بتونین از سوژه‌های خیلی خوبی هم عکس‌های جذابی بگیرین. مثلاً من با این گوشی روی ماه زوم کردم و نتیجه فوق‌العاده شد!

این گوشی در دو نسخه اروپا و بین‌الملل عرضه می‌شه که نسخه اروپا با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ و نسخه بین‌الملل با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عرضه می‌شن. هر دوی این نسخه‌ها عملکرد سخت‌افزاری خیلی خوبی به گوشی می‌دن و می‌تونین از این اسمارت‌فون برای کارهای سنگین و تقریباً همه بازی‌ها ویدیویی استفاده کنین.

یکی دیگه از دلایلی که من این اسمارت‌فون رو در لیست بهترین گوشی های سامسونگ قرار دادم، نمایشگر ۶.۸ اینچی باکیفیت اونه. این نمایشگر با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تجربه‌ای لذت‌بخش برای شما به ارمغان میاره.

به‌طورکلی، شما هرچیز دیگه‌ای که بخواین و از یک گوشی انتظار داشته باشین رو در گوشی گلکسی S22 اولترا می‌بینین؛ باتری بزرگ، شارژ سریع 45 واتی، مقاومت در برابر آب، نسخه‌های متنوع رم و حافظه و ویژگی‌های دیگه، باعث شدن که من اس 22 اولترا رو به‌عنوان بهترین مدل گوشی سامسونگ به شمار بیارم.

سامسونگ گلکسی S21 اولترا بهترین گوشی های سامسونگ

سامسونگ گلکسی S21 اولترا

  • نمایشگر: ۶.۸ اینچ با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل
  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۸۸ / اگزینوس ۲۱۰۰
  • رم: ۱۲ و ۱۶ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت
  • دوربین: چهارگانه ۱۰۸+۱۰+۱۰+۱۲/ دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسل
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

علاوه بر موارد بالا، گلگسی S21 اولترا رو هم در لیست معرفی بهترین گوشی های سامسونگ 2022 قرار دادم که به‌خاطر قابلیت‌های خیلی خوب اونه که باعث می‌شه این گوشی یک گوشی پرچمدار فوق‌العاده باشه. این گوشی که در سال 2021 روانه بازار شد، تونست طرفداران خیلی زیادی به سمت خودش جلب کنه.

من این گوشی رو یکی از بهترین گوشی های سامسونگ می‌دونم؛ چون سامسونگ برای اولین بار، در این گوشی بود که از قابلیت قلم S Pen در یک گوشی سری S پشتیبانی کرد. علاوه بر این، قابلیت‌های چشمگیر دیگه‌ای هم در این گوشی باعث شده که بتونین از همه نظر روی این دستگاه حساب باز کنین.

سامسونگ S21 اولترا بهترین گوشی های سامسونگ

حتی اگه قلم اس پن هم در این گوشی نبود، باز هم می‌تونست به عنوان بهترین گوشی سامسونگ در نظر گرفته بشه. قابلیت زوم اپتیکال 10 برابری اسمارت‌فون باعث می‌شه که مثل گلکسی S22 اولترا، بتونین از سوژه‌های خیلی دور هم عکس‌های جذابی بگیرین.

سامسونگ گلکسی S21 اولترا به‌خاطر داشتن پنل پشتی شیشه‌ای که با گوریلا گلس محافظت می‌شه، حالتی آینه‌ای داره که در کنار اون، طراحی مات این گوشی باعث می‌شه که جای اثر انگشت روی اون نمونه. پنل جلویی اون هم یک نمایشگر 6.8 اینچی قرار داره که کیفیت فوق‌العاده‌ای خوبی در اختیار شما قرار می‌ده.

این مقاله هم ممکنه به دردت بخوره: راهنمای جامع خرید گوشی سامسونگ

برای اولین بار، دیدیم که سامسونگ در گوشی‌های خود رزولوشن QHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتزی رو به‌صورت یکجا آورد و این باعث شد که کاربران بتونن از کیفیت فوق‌العاده اون لذت زیادی ببرن. به‌عنوان یک نمایشگر رده‌بالا در برند سامسونگ، نمایشگر گلکسی S21 جزو بهترین‌ها شناخته می‌شه.

گلکسی S21 FE بهترین گوشی های سامسونگ

گلکسی S21 FE

  • نمایشگر: ۶.۴ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل
  • پردازنده: دو نسخه اسنپدراگون 888 5G/ اگزینوس 2100
  • رم: ۶و ۸ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
  • دوربین: سه‌گانه ۱۲+۱۲+۸/ دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل
  • باتری: ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت

علاوه بر گلکسی S22 اولترا، سامسونگ گوشی گلکسی S21 FE رو با قیمت مناسب‌تری روانه بازار کرده که باعث شده خیلی از مردم ترجیح بدن بخشی از پول‌شون رو پس‌انداز کنن و این گوشی رو بخرن. این گوشی هم مثل گلکسی اس 22 اولترا، با دو نسخه پردازنده اسنپدراگون و اگزینوس عرضه می‌شه که هر دوی اونا عملکرد خیلی خوبی دارن.

این پردازنده‌ها در کنار نسخه‌های رم ۶ و ۸ گیگابایتی، به شما این امکان رو می‌دن که از این گوشی برای کارهای مختلف استفاده کنین. هم می‌تونین کلی برنامه مختلف رو به‌صورت همزمان اجرا کنین و هم بازی‌های زیادی رو باز کنین و هیچ مشکلی از این نظر نیست. برای همین هم من اون در یکی از بهترین گوشی های سامسونگ  می‌دونم که می‌تونه گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت به گلکسی اس ۲۲ اولترا باشه.

 S21 FE بهترین گوشی های سامسونگ

این گوشی به نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل مجهز شده که از قابلیت HDR10+ و نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می‌کنه. سه تا دوربین روی پنل پشتی این گوشی می‌بینین که کیفیت خیلی خوبی دارن. بااین‌حال، قدرت زوم هیچ‌یک از این لنزها به پای گلکسی S22 اولترا نمی‌رسه.

عملکرد شارژدهی بالا، نمایشگر باکیفیت، صدای رسا، عملکرد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جذاب و دوربین منحصربه‌فرد، همه‌وهمه باعث شدن که گلکسی S21 FE رو در لیست معرفی بهترین گوشی های سامسونگ 2022 بیارم و خرید اون رو به شما هم پیشنهاد کنم. مطمئن باشین که از خرید این گوشی پشیمون نمی‌شین.

گلکسی S22 سامسونگ بهترین گوشی های سامسونگ

گلکسی S22 سامسونگ

  • نمایشگر: ۶.۱ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل
  • پردازنده: دو نسخه اسنپدراگون ۸ نسل ۱/ اگزینوس ۲۲۰۰
  • رم: ۸ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
  • دوربین: سه‌گانه ۵۰+۱۰+۱۲/ دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسل
  • باتری: ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت

اگه دنبال یک گوشی جمع‌وجور و باکیفیت از برند سامسونگ هستین، من گوشی گلکسی S22 رو در معرفی بهترین گوشی های سامسونگ 2022 معرفی می‌کنم که می‌تونه از خیلی جهات، کاملاً کاربران رو از خودش راضی کنه. این گوشی با ابعاد و نمایشگر نسبتاً کوچک، یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ شناخته می‌شه. این یعنی که نسبت به گوشی‌هایی مثل گلکسی S22 اولترا، باید هزینه کمتری برای خردی اس 22 بپردازین.

 S22 سامسونگ بهترین گوشی های سامسونگ

یکی از دلایلی که من S22 رو یکی از بهترین گوشی های سامسونگ می‌دونم، طراحی و ظاهر خیلی شیک اونه که باعث می‌شه راحت بتونین اون رو در دست بگیرین و احساس خوبی به شما می‌ده. نمایشگر 6.1 اینچی این گوشی می‌تونه برای همه نوع استفاده‌ای کاملاً مناسب باشه. این نمایشگر با نرخ نوسازی 120 هرتز و رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل، کیفیت نسبتاً خوبی داره.

اگرچه دوربین‌های این گوشی نمی‌تونن به پای گلکسی اس 22 اولترا برسن، ولی باز هم کاملاً راضی‌کننده هستن و یک سنسور 50 مگاپیکسلی به همراه لنزهای اولترا واید و تله‌فوتو عرضه می‌شن. البته این گوشی هم مثل گلکسی S22 اولترا، با دو نسخه پردازنده عرضه می‌شه و هر دوی این نسخه‌ها عملکرد روان و خیلی خوبی دارن. رم 8 گیگابایتی گلگسی اس 22 هم به روان‌تر شدن عملکرد اون کمک زیادی می‌کنه.

پس به‌طورکلی، اگه دنبال یک گوشی باکیفیت هستین که البته برای خرید اون هزینه زیادی هم پرداخت نکنین، گلکسی S22 می‌تونه از این نظر بهترین گوشی سامسونگ باشه. بااین‌حال، اگه می‌تونین هزینه بیشتری بپردازین، نسخه‌های بالاتر مثل اس 22 اولترا گزینه مناسب‌تری هست. چون عمر باتری 377 میلی‌آمپری اون نمی‌تونه برای یک روز کامل مناسب باشه و ممکنه مجبور بشین زودتر گوشی‌تون رو به شارژ بزنین.

گلکسی زد فولد 4 بهترین گوشی های سامسونگ

گلکسی زد فولد ۴

  • نمایشگر: ۶.۲ اینچ در حالت باز/ ۷.۶ اینچ در حالت تا شده با رزولوشن ۹۰۴ در ۲۳۱۶ پیکسل/ ۱۸۱۲ در ۲۱۷۶ پیکسل
  • پردازنده: اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱
  • رم: ۱۲ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت/ یک ترابایت
  • دوربین: سه‌گانه ۵۰+۱۲+۱۰/ دوربین سلفی ۱۰/ ۴ مگاپیکسل
  • باتری: ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت

اگه از گوشی‌های ساده خسته شدین و می‌خواین یکم تنوع داشته باشین، پیشنهاد من اینه که یک گوشی تاشو بخرین. گلکسی زد فولد ۴ یکی از بهترین گوشی های سامسونگ به شمار می‌ره که نسبتاً به بقیه گوشی‌های موجود در بازار، طراحی متفاوتی داره. این گوشی از وسط تا می‌شه و وقتی اون رو باز می‌کنین، تقریباً به‌اندازه یک تبلت درمیاد و بعد از تا شدن، اندازه اون با گوشی‌های هوشمند معمولی یکی می‌شه.

اگرچه این گوشی یکی از بهترین گوشی‌های تاشوی سامسونگ به نظر می‌رسه، ولی قیمت اون نسبتاً بالاست که باعث می‌شه هرکسی تونایی خرید اون رو نداشته باشه. وقتی این گوشی در حالت باز شده قرار داره، نمایشگرش ۷.۶ اینچی و در حالت تاشده ۶.۲ اینچ هست. هر دوی این نمایشگرها کیفیت فوق‌العاده بالایی دارن و دقیقاً همون چیزی هستن که از یک گوشی رده‌بالای سامسونگ انتظار دارین.

گلکسی زد فولد 4 بهترین گوشی های سامسونگ

به لطف پردازنده اسنپدراگون 8+ نسل 1، می‌تونم بهتون اطمینان بدم که این گوشی از نظر سخت‌افزاری، حتی از گلکسی s22 اولترا هم عملکرد بهتری داره. دوربین اصلی باکیفیت این گوشی با سنسور 50 مگاپیکسلی عرضه می‌شه و برای عکاسی و فیلم‌برداری کاملاً مناسبه.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که من گلکسی زد فولد ۴ رو در لیست معرفی بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۲ قرار دادم، عملکرد نرم‌افزاری و رابط کاربری کاملاً روان اونه. این رابط کاربری به شما این امکان رو می‌ده که چندین کار رو به‌صورت همزمان انجام بدین و این موضوع هیچ تأثیر منفی روی عملکرد این گوشی نداره.

شاید این مطلب رو دوست داشته باشین: چطور گوشی سامسونگ را فرمت کنیم

به همین دلیل هم اگه از نظر مالی مشکلی ندارین، خرید این گوشی می‌تونه امکانات قابل‌توجهی در اختیار شما قرار بده. پس اگه دنبال یک گوشی باکیفیت می‌گردین، گوشی زد فولد ۴ می‌تونه یکی از بهترین گوشی های سامسونگ در نظر گرفته بشه.

گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ بهترین گوشی های سامسونگ

گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ

  • نمایشگر: ۱.۹ اینچ/ ۶.۷ اینچ با رزولوشن ۲۶۰ در ۵۱۲ پیکسل/ ۱۰۸۰ در ۲۶۴۰ پیکسل
  • پردازنده: اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱
  • رم: ۸ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت
  • دوربین: دوگانه ۱۲+۱۰/ دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسل
  • باتری: ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت

یک گوشی تاشوی دیگه که توسط برند سامسونگ ارائه شده، گوشی گلکسی زد فلیپ ۴ هست که نسبت به گلکسی زد فلیپ ۳، تا حدودی ارتقا پیدا کرده. این گوشی نسبت به نسخه قبلی خود، باتری بزرگ‌تر و پردازنده قوی داره.

اگرچه گلکسی زد فلیپ ۴ یک گوشی تاشو هست، ولی طراحی خیلی بزرگی نداره و همین طراحی جمع‌وجورش می‌تونه یک مزیت مهم در نظر گرفته بشه. عملکرد عالی این گوشی هم مثل گوشی قبلی هست و هر دو، عملکرد سخت‌افزاری خیلی خوبی ارائه می‌دن.

سامسونگ گلکسی S22 پلاس بهترین گوشی های سامسونگ

سامسونگ گلکسی S22 پلاس

  • نمایشگر: ۶.۶ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل
  • پردازنده: اسنپدراگون ۸ نسل ۱ / اگزینوس ۲۲۰۰
  • رم: ۸ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
  • دوربین: سه‌گانه ۵۰+۱۰+۱۲/ دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسل
  • باتری: ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت

همون‌طور که می‌بینین، سری S گوشی‌های  سامسونگ همچنان بازار بهترین گوشی های سامسونگ رو در دست دارن. گوشی گلکسی S22 پلاس، یکی از گوشی‌های باکیفیت این برند به شمار می‌ره که به‌جای این‌که شبیه به گلکسی S22 اولترا باشه، شباهت بیشتری به گلکسی S22 نسخه استاندارد داره.

شاید این مطلب رو دوست داشته باشین: معرفی قابلیت های نرم افزار دوربین گوشی سامسونگ

این گوشی یک نمایشگر باکیفیت 6.6 اینچی با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل داره که با نرخ نوسازی 120 هرتز، سرعت و عملکرد خیلی خوبی برای بازی‌های ویدیویی داره و اصلاً کند کار نمی‌کنه. گلکسی S22 پلاس به با دو نسخه تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 و اگزینوس 2200 عرضه می‌شه و هر دوی اونا عملکرد خیلی خوبی دارن.

مثل بقیه گوشی‌های سری گلکسی اس، گلکسی S22+ هم دوربین‌های خیلی باکیفیتی داره و مهم‌ترین دلیل جذابیت اون، قابلیت زوم فوق‌العاده دوربین تله‌فوتو هست. زوم 10 برابری این لنز 10 مگاپیکسلی به شما این امکان رو می‌ده که عکس‌های خیلی باحالی از افراد از فاصله دور هم بگیرین.

خوشبختانه این گوشی در چندین نسخه رنگ عرضه می‌شه و شما می‌تونین بسته به سلیقه خودتون، یک رنگ جذاب و شاد انتخاب کنین. پشتیبانی این اسمارت‌فون از شارژ سریع ۴۵ واتی یکی از مهم‌ترین دلایلی هست که من این گوشی و بقیه هم‌رده‌های اون رو به‌عنوان بهترین گوشی سامسونگ می‌دونم. همه این ویژگی‌ها با قیمت نسبتاً زیادی ارائه می‌شه و شاید هرکسی توانایی خرید اون رو نداشته باشه.

گلکسی S21 پلاس بهترین گوشی های سامسونگ

گلکسی S21 پلاس

  • نمایشگر: ۶.۷ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل
  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۸۸ / اگزینوس ۲۱۰۰
  • رم: ۸ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
  • دوربین: سه‌گانه ۱۲+۶۴+۱۲/ دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسل
  • باتری: ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت

آخرین اسمارت‌فونی که من اون رو یکی از بهترین گوشی های سامسونگ می‌دونم، باز هم سری S سامسونگ هست. گلکسی S21 پلاس یک نمایشگر خیلی بزرگ‌تر نسبت به برادرش داره و با یک صفحه‌نمایش 6.7 اینچی، پنل پشتی اون از شیشه تولید شده. این‌درحالیه‌که نسخه استاندارد این گوشی پنل پشتی پلاستیکی داره.

شاید این مطلب رو دوست داشته باشین: فهمیدن اصل بودن شارژر سامسونگ

یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در این گوشی تعبیه شده که نسبت به نسخه استاندارد، خیلی بزرگ‌تره. بااین‌حال، نمایشگر بزرگ‌تر اون هم باعث می‌شه که مطمئناً به باتری بزرگ‌تر نیاز داشته باشیم. سامسونگ این گوشی رو هم در دو نسخه پردازنده اسنپدراگون و اگزینوس روانه بازار می‌کنه که این نسخه‌ها به بازار عرضه بستگی داره.

بااین‌حال، خیلی از افراد اعتقاد دارن که با داشتن نمایشگر 1080 در 2400 پیکسل که در گوشی‌های معمولی هم دیده می‌شد، قیمت نسبتاً گرانی داره. علاوه بر این‌که گلکسی S21+ از قابلیت درگاه حافظه هم پشتیبانی نمی‌کنه. به همین دلیل هم برای نگهداری فایل‌های بیشتر، به نظر من بهتره باز هم بیشتر هزینه کنین و نسخه 256 گیگابایتی رو بخرین.

  • ۰۱/۱۱/۰۵
  • منصور زمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی