اطلاعات گوشی وتبلت

چطور با تبلت وگوشی کار کنیم

اطلاعات گوشی وتبلت

چطور با تبلت وگوشی کار کنیم

استفاده اینترنتی از گوشی های هوشمند

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


آموزش ۸ روش و نرم افزار تغییر عملکرد دکمه های موس در ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

انواع موس ها با انواع کاربردها در بازار وجود دارند. شاید نوعع کاربرد این موس ها تفاوت داشته باشد ولی عموا چیزی که در همه آن ها مشترک است این است که دارای دکمه هایی هستند که از طریق آن ها می توان کارهای مختلفی را بسته به اینکه در چه نرم افزاری هستید انجام دهید. اما شاید دوست داشته باشید که کاربرد هر کدام از این دکمه ها را شخصا تعیین کنید. در این مطلب انزل وب به آموزش تغییر عملکرد دکمه های موس در ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷ خواهیم پرداخت.

آموزش 8 روش و نرم افزار تغییر عملکرد دکمه های موس در ویندوز 10 ، 8 و 7

معرفی و دانلود نرم افزار تغییر دکمه های موس ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

Ways to Change and Customize Your Mouse Button Actions

کاربرد کلیک های چپ و راست و کلید اسکرول موس برای همه مشخص است. اما در این میان برخی مدل های موس از کلیدهای بیشتری برخوردارند. اگر می خواهید تنظیمات پیش فرض و کاربرد دکمه های اضافی موس را تغییر دهید در این مطلب انزل وب با ماه همراه باشید.

  • منصور زمانی
  • ۰
  • ۰


۱۳ روش رفع مشکل مخفی شدن درایو ها و آیکن CD/DVD ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

یکی از اتفاقاتی که میتواند شما را در هنگام کار کردن با ویندوز بسیار نگران کند، مخفی یا ناپدید شدن درایو های ویندوز است. امروز در انزل وب روش های رفع مشکل ناپدید و مخفی شدن درایو ها و آیکن CD/DVD در ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷ را آموزش می دهیم. برای رفع این مورد تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

رفع مشکل مخفی و ناپدیدن شدن درایو ها و آیکن CD/DVD در ویندوز 10 ، 8 و 7

حل مشکل ناپدید شدن و عدم نمایش درایو ها ، DVD و CD در ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

  • منصور زمانی
  • ۰
  • ۰


۱۰ تا از بهترین نرم افزار های جایگزین نوت پد ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

حتما با نرم افزار نوت پد (Notepad) آشنا هستید. ساده ترین ویرایشگر متن که در همه نسخه های منتشر شده از ویندوز، آن را مشاهده می کنید. با این حال این نکته که از این برنامه در همه نسخه های ویندوز استفاده می شود به این معنی نیست که در حوزه خود بهترین است. در این مطلب انزل وب به معرفی چند نرم افزار ویرایشگر متن ویندوز که می توانند به عنوان جایگزین نوت پد ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷ به کار بروند پرداخته ایم.

بهترین نرم افزار های جایگزین نوت پد ویندوز 10 ، 8 و 7

دانلود نرم افزار های جایگزین نوت پد ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

Best Windows Notepad Alternatives

نرم افزارهای ویرایشگر متن زیادی هستند که می توانند به عنوان جایگزینی برای Notepad ویندوز به کار روند. قبلا به معرفی بهترین نرم افزار ویرایشگر و ادیتور کد آنلاین پرداخته بودیم. اما در این مطلب انزل وب به بهترین برنامه های موجود در این حوزه پرداخته و آن ها را به شما معرفی کرده ایم.

  • منصور زمانی