اطلاعات گوشی وتبلت

چطور با تبلت وگوشی کار کنیم

اطلاعات گوشی وتبلت

چطور با تبلت وگوشی کار کنیم

استفاده اینترنتی از گوشی های هوشمند

  • ۰
  • ۰

مشکل کمبود حافظه داخلی در اندروید و ios

ممکن است برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که زمانی که میخواهید یک عکس جدید با دوربین گوشیتان بگیرید و یا فایلی را دانلود کنید با پیغام پربودن حافظه مواجه شوید.

  

 

این مسئله اغلب به دلیل وجود برنامه تلگرام میباشد. زمانی که شما در تلگرام عکس ها و فیلم هایی را باز کرده و مشاهده میکنید بدون اینکه شما آنها را ذخیره کنید تمامی آن فایل ها خودکار در بخشی از حافظه گوشیتان ذخیر میشوند و به مرور زمان ممکن است تمام حافظه شما را اشغال گنند پیشنهاد ما به شما غیر فعال کردن گزینه Autoplay Gifs و Save to gallery در تنظیمات تلگرامتان میباشد ، غیر ازین شما میتوانید برای گوشی های آیفون و اندروید به تنظیمات تلگرام بروید و از قسمت  Data and Storage و سپس Storage Usage و در انتهای این بخش Cache Settings را انتخاب کرده و سپس clear cache را بزنید. به این ترتیب چند گیگ از حافظه داخلیتان را آزاد میکنید.

در بعضی موارد نیز ممکن است recycle برنامه فایل منیجر شما فعال باشد و هر فایل و فولدری که حذف میکنید بعد از حذف به سطل بازیافت فایل منیجرتان برود بنابراین فراموش نکنید که حتما این موضوع را نیز بررسی نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی