اطلاعات گوشی وتبلت

چطور با تبلت وگوشی کار کنیم

اطلاعات گوشی وتبلت

چطور با تبلت وگوشی کار کنیم

استفاده اینترنتی از گوشی های هوشمند

  • ۰
  • ۰

یکی از جالب ترین اخباری که در چند روز اخیر شاهد آن بودیم، انتشار یک نسخه از پیام رسان مخصوص کودکان بین 6 تا 12 ساله می باشد که با عنوان Messenger Kids عرضه شده و کاری از تیم طراحی و توسعه نرم افزار فیس بوک می باشد.

پیام رسان کودکان Messenger Kids از طرف فیس بوک معرفی گردید

به نظر می رسد این پیام رسان بتواند جای خالی یک برنامه این چنینی را که فقط برای کودکان ساخته شده باشد و عاری از هرگونه از محتوای نامناسب باشد، پر کند. در این مطلب قصد داریم در رابطه با پیام رسان کودکان Messenger Kids صحبت کرده و ویژگی های این برنامه را ذکر کرده و لینک دانلود آن را نیز برای علاقه مندان ارائه دهیم.

پیام رسان کودکان Messenger Kids

با توجه به فراگیر شدن استفاده از تلفن همراه در همه جوامع و همچنین پایین آمدن سن استفاده از این ابزار، امروزه بیش از هر زمان دیگری، جای خالی برنامه ها و نرم افزارهای مخصوص کودکان حس می شود. فضای مجازی می تواند فواید بسیار فراوانی را برای همه اقشار جامعه داشته باشد، اما نکته قابل توجه در استفاده از آن این است که این فضا، می تواند به همان نسبت خطرناک نیز باشد. کودکان و نوجوانان دارای کنجکاوترین ذهن ها بوده و همواره به دنبال تجربه چیز های جدید هستند. حال اگر این کودکان را بدون هیچ نظارتی در این فضای بزرگ و پر از محتوای نامناسب، رها کنیم، در حقیقت بزرگترین آسیب روحی و شاید جسمی را به آن ها وارد خواهیم آورد. به همین سبب در اکثر جوامع، ایجاد یک فضای مجازی مخصوص کودکان و نوجوانان به یکی از مهمترین وظایف دولت و مسئولین تبدیل شده و شدیدا از انتشار برنامه هایی با محتوایی مناسب کودکان، استقبال می شود. موتور جسجتوی کودکان Kidrex که کاری از گوگل می باشد، یکی از همین برنامه ها می باشد که در گذشته در رابطه با ان صحبت کرده بودیم.

پیام رسان کودکان Messenger Kids

پیام رسان کودکان Messenger Kids مسنجری است که مخصوص کودکان طراحی شده و عاری از محتوای غیر مناسب برای این رده سنی می باشد.

فیس بوک نیز که یکی از پر طرفدارترین شبکه های اجتماعی می باشد و ید طولائی در زمینه توسعه و طراحی نرم افزار و اپلیکیشن های مختلف دارد، در تازه ترین مراسم رونمایی خود، از عرضه یک مسنجر مخصوص کودکان خبر داده است که با نام پیام رسان کودکان Messenger Kids شناخته می شود. پیام رسان کودکان Messenger Kids مخصوص کودکان زیر 13 سال طراحی شده است و دارای محتوایی مناسب با نیازهای این سن می باشد. این پیام رسان فاقد هرگونه محتوای تبلیغاتی بوده و از علایق کودکان در جهت نمایش تبلیغات برای آن ها، استفاده نمی کند. پیام رسان کودکان Messenger Kids ابتدا در کشور امریکا و فقط در نسخه ios در دسترس قرار گرفته و سپس به سایر کشورها و در دیگر پلتفرم ها، عرضه خواهد شد.

خبر خوب برای علاقه مندان به برنامه پیام رسان کودکان Messenger Kids این است که، از آنجا که کودکان زیر 13 سال، اجازه ورود به فیس بوک را ندارند، و فیس بوک اجازه ثبت نام به آن ها را نمی دهد، برای استفاده از این برنامه، نیازی به داشتن اکانت فیس بوک نخواهد بود و فرایند ثبت نام و کار با برنامه، از طریق خود پیام رسان، قابل انجام است. اما نکته جالب توجه در استفاده از پیام رسان کودکان Messenger Kids این است که شما می توانید با استفاده از اکانت فیس بوک خود، اقدام به کنترل پیام رسان نصب شده روی گوشی کودک خود نمایید. در حقیقت شما به عنوان والدین کودکان، با استفاده از حساب کاربری فیس بوک خود، قادر خواهید بود، که کنترل کاملی روی پیام های ارسالی و دریافتی کودکان خود داشته باشید و علاوه بر این، توانایی کنترل این که کودکاتان با چه کسانی ارتباط داشته باشد و با چه کسانی نداشته باشد را داشته باشید.

البته استفاده از پیام رسان های داخلی همچون پیام رسان سروش هم می تواند گزینه خوبی برای هدایت کودکان و استفاده درست آن ها از فضای مجازی باشد که در گذشته در رابطه با آن صحبت کرده و لینک دانلود این برنامه را نیز برای انواع سیستم عامل ها، ارائه داده ایم.

دانلود پیام رسان Messenger Kids

برنامه پیام رسان کودکان Messenger Kids یک برنامه کاملا رایگان بوده و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. همچنین به سبب عدم گمراهی کودکان و سو استفاده از آن ها، اجازه نمایش هیچگونه محتوای تبلیغاتی در این برنامه داده نمی شود. همچنین این برنامه دارای هیچ گونه پرداخت درون برنامه ای نبوده و امکان خرید از وب سایت های متفرقه در آن وجود ندارد. همانطور که اشاره شد، در حال حاضر پیام رسان کودکان Messenger Kids فقط برای ایفون و سیستم عامل ios ارائه شده است و به زودی نسخه اندروید آن نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. کار با این برنامه بسیار ساده بوده و تنها کافی است که آن را روی تلفن همراه کودک خود نصب کرده و سپس از طریق اکانت فیس بوک خود، اقدام به کنترل محتوای آن نمایید. علاقه مندان به کار با این برنامه می توانند از طریق لینک ارائه شده در زیر اقدام به دانلود پیام رسان کودکان Messenger Kids نمایند.

دانلود Messenger Kids ایفون

پیام رسان کودکان Messenger Kids

تصاویری از محیط برنامه پیام رسان کودکان Messenger Kids

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی