اطلاعات گوشی وتبلت

چطور با تبلت وگوشی کار کنیم

اطلاعات گوشی وتبلت

چطور با تبلت وگوشی کار کنیم

استفاده اینترنتی از گوشی های هوشمند

  • ۰
  • ۰


چگونه همزمان دو نسخه از اپلیکیشن WhatsApp را روی آیفون نصب و اجرا کنیم؟

1
چگونه به صورت همزمان دو نسخه از اپلیکیشن WhatsApp را روی آیفون نصب و اجرا کنیم؟

امروزه افراد بسیاری بنا به دلایلی، تمایل دارند به صورت همزمان دو برنامه کاملا جدای WhatsApp را روی دستگاهشان نصب کنند؛ در این مطلب چگونگی نصب همزمان دو WhatsApp را در یک آیفون در اختیار شما همراهان عزیز قرار می‌ دهیم.

1) استفاده از برنامه HIP4U



- در گام نخست می بایست برنامه HIP4U را دانلود و نصب کنید.
- پس از نصب با مراجعه به مسیر Settings > General > profiles پروفایل مربوط به برنامه را باز و گزینه Trust را انتخاب کنید.
- برنامه را اجرا و در قسمت Search (جست و جو) نام اپلیکیشن مورد نظر را تایپ و پیدا کنید.
- گزینه Download را انتخاب نمایید.



* نکته: پس از دانلود، برنامه در صفحه اصلی شما (Home) اضافه خواهد شد اما اگر این اتفاق صورت نگرفت، به قسمت My Apps برنامه HIP4U مراجعه و از آن جا به صورت دستی برنامه را نصب کنید.

* نکته: اگر هنگام نصب برنامه Error مشاهده کرده اید، مراحل فوق را با فیلتر شکن امتحان نمایید.

2) توییک Social Duplicator



به لطف توییک Social Duplicator شما می توانید از اپلیکیشن های چت و شبکه ها اجتماعی خود چندین نسخه در دیوایستان نصب داشته باشید و برروی هریک کاربرهای مختلفی را ست کرده و استفاده نمایید.

- در ابتدا شما می توانید نسخه سازگار با سیستم عامل دیوایستان را دریافت و نصب کنید.
- پس از نصب این توییک تنظیمات مربوطه در Settings دیوایس شما افزوده خواهد شد و تنها کافیست به بخش تنظیمات مراجعه و در قسمت Select an App برنامه ای که می خواید یک نسخه دیگر از آن را نصب کنید، انتخاب نمایید.


- سپس به تنظیمات اولیه توییک بازگشته و در بخش CHANGE DISPLAY NAME گزینه Custome Name را فعال کنید و در کادر موجود نامی را وارد نمایید؛ حال پس از ذخیره کردن نسخه دوم اپلیکیشن مورد نظر با آن نام در SpringBoard دستگاه شما افزوده می شود.

* نکته: در بخش Change Icon Color می توانید رنگ متفاوتی را برای آیکون نسخه دوم اپلیکیشن مورد نظرتان تعریف کنید تا هر کدام از آن ها را به راحتی تشخیص دهید و سپس گزینه Duplicate را انتخاب کنید.



شایان ذکر است این توییک از اپلیکیشن های Tango ،Facebook ،Snapchat ،WeChat ،BBM ،Kik ،Telegram ،Line ،Skype ،Linkedin ،Tumbler ،Viber و Instagram نیز پشیتبانی می کند و امکان نصب نسخه دوم آن ها نیز به راحتی امکان پذیر می باشد.

تبریک می‌گویم! به کمک روش های فوق حال شما موفق شده‌ اید دو نسخه از یک برنامه را روی دستگاه خود نصب کنید.
  • ۹۷/۰۹/۱۳
  • منصور زمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی