اطلاعات گوشی وتبلت

چطور با تبلت وگوشی کار کنیم

اطلاعات گوشی وتبلت

چطور با تبلت وگوشی کار کنیم

استفاده اینترنتی از گوشی های هوشمند

  • ۰
  • ۰

  پیدا کردن لیست برنامه های حذف شده در سیستم عامل اندروید

آموزش پیدا کردن لیست برنامه های حذف شده در سیستم عامل اندروید

آیا تا به حال شده فایلی رو از روی گوشی یا تبلت اندرویدی خودتون پاک کنین و بعد از مدتی دوباره به اون احتیاج پیدا کنین؟ اگه با سیستم عامل ویندوز کار کرده باشین، حتما با ابزار Recycle Bin آشنایی دارین اما بدون شک موجود نبودن چنین ویژگی مهمی روی سیستم عامل اندروید باعث شده زمانی که شما یک فایل رو حذف می کنین دیگه نمی تونین اون رو بازیابی کنین و این موضوع بسیار عذاب آوره.

با این وجود اگه شما به طور اتفاقی بعضی از اپلیکیشن های خودتون رو سهوا یا عمدا پاک کردین، نگران نباشین! چرا که شما می تونید به احتمال %99 اون ها رو باز گردونید؛ به بیان ساده تر حتی اگه فایل های مورد نظرتون رو به دلیل روت کردن، فکتوری ریست (هارد ریست) کردن، فرمت کردن کارت حافظه و یا هر روش دیگه ای از دست دادین مشکلی وجود نداره و اگه شما به عنوان کاربر گوشی های اندرویدی تعدادی از اپلیکیشن های خود رو حذف و حالا نیاز به اون ها پیدا کردین، در صورتی که نام نرم افزار رو به خاطر نمیارید، گوگل به شما اجازه می ده تا لیست کاملی از برنامه های حذف شده از روی گوشی رو چک و کنترل کنین.

برای دیدن لیست تمامی اپلیکیشن ها، مراحل زیر رو دنبال کنین:

- ابتدا اپلیکیشن Play Store را اجرا کنین.


 
- زمانی که شما اپلیکیشن GooglePlay رو از روی گوشی یا تبلت اندرویدی باز کردین، روی دکمه منو که در گوشه سمت چپ و بالای صفحه با سه خط مشخص شده، ضربه بزنین.


- تو این مرحله روی گزینه My apps And games کلیک کنین.

- اکنون به سربرگ ALL برید و حال شما با لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های نصب شده و هم حذف شده روبرو می شین.


در واقع شما با انتخاب یک نرم افزار حذف و یا uninstall شده، صفحه GooglePlay مربوط به همان اپلیکیشن باز می شه و تو این مرحله برای شما امکان نصب مجدد برنامه وجود داره؛ از طرف دیگه اگه شما نیاز به یک نرم افزار نداشته باشین و بخواید به طور کامل و برای همیشه حذف بشه تنها کافیه روی علامت X در گوشه سمت راست بالای همون نرم افزار ضربه بزنید.
  • ۹۷/۱۰/۲۳
  • منصور زمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی