اطلاعات گوشی وتبلت

چطور با تبلت وگوشی کار کنیم

اطلاعات گوشی وتبلت

چطور با تبلت وگوشی کار کنیم

استفاده اینترنتی از گوشی های هوشمند

  • ۰
  • ۰

یکی از امکانات کاربردی که پیام رسان سروش در اختیار کاربرانش قرار می دهد، امکان ساخت و مدیریت کانال در محیط این برنامه می باشد. از آنجا که تقریبا تمامی کاربران تلفن های همراه هوشمند در ایران، با تلگرام آشنایی کافی دارند، پس کمابیش با مفهوم کانال در پیام رسان ها نیز آشنا هستند.

ساخت کانال در سروش در سریع ترین زمان ممکن با آموزش تصویری و قدم به قدم

کانال ها یکی از بهترین بسترهای موجود در فضای مجازی برای ارائه اخبار، محتوا و یا معرفی محصولات و خدمات هستند که به شدت در کشور ما مورد استقبال قرار گرفته اند. از همین رو تقریبا تمامی پیام رسان های داخلی که قصد جذب مخاطب دارند، ویژگی ساخت کانال و مدیریت آن را در لیست امکانات خود قرار داده اند. پیام رسان سروش نیز به عنوان پر طرفدارترین پیام رسان داخلی، از این قاعده مستثنی نبوده و دارای امکانی برای ساخت و مدیریت کانال می باشدو در ادامه با ما همراه باشید تا آموزش را در خصوص نحوه ساخت کانال در سروش ارائه داده و ترفندها و تنظیمات مربوط به مدیریت کانال در پیام رسان سروش را معرفی نماییم.

نحوه ساخت کانال در سروش

برای ساخت کانال در سروش ، نیاز به عملیات چندان پیچیده ای نبوده و تنها کافی است طبق دستورات زیر پیش برویم. پیشنهاد می شود قبل از شروع به فعالیت در پیام رسان سروش، ابتدا از طریق لینک ارائه شده در زیر، آخرین بروز رسانی این برنامه را دریافت کرده و پس از دانلود سروش، مراحل زیر را یکی پس از دیگری پیش بروید.

دانلود سروش
  • ابتدا برنامه سروش را در تلفن همراه خود اجرا کنید.
  • از گوشه بالا و سمت راست صفحه، گزینه شبیه به سه خط موازی را برای نمایش منوی آپشن، لمس کنید.
  • در منوی ظاهر شده، گزینه “New Channel” یا “کانال جدید” را انتخاب نمایید.
ساخت کانال در سروش

انتخاب گزینه New Channel

  • در مرحله بعد باید نام کانال و توضیحات مربوط به کانال خود را در بخش های مربوطه وارد نمایید. دقت داشته باشید که برای استفاده از قابلیت امکان نظرسنجی و لایک کردن پیام ها در کانال، برای اعضای کانال باید تیک گزینه “دنبال کنندگان بتوانند بر روی پیام ها پاسخ ارسال کنند” را بگذارید. در غیر این صورت این گزینه را فعال نکنید. (البته این نکته را باید در نظر داشته باشید که امکان پاسخ دهی به پیام ها در صورت فعال کردن تیک گزینه مورد نظر، تنها برای اعضای کانال فراهم می شود و پاسخ های آنان تنها برای شما نمایش داده می شوند و دیگر اعضا نمی توانند پاسخ ها را مشاهده نمایند. این قابلیت برای مدیران کانال ها این امکان را فراهم می آورد که بازخوردهای پیام های خود را مشاهده نمایند.)
ساخت کانال در سروش

پر کردن فیلدهای مربوطه

  • در مرحله بعدی باید برای کانال خود یک آیدی انتخاب کنید تا دیگران بتوانند از طریق آن به محتوای کانال شما دسترسی داشته باشند. در صورت انتخاب گزینه “شناسه خودکار کانال” یک آیدی تصادفی به عنوان آیدی کانال شما انتخاب خواهد شد و در صورت انتخاب گزینه “تعیین شناسه کانال” خودتان باید این آیدی را مشخص کنید.
ساخت کانال در سروش

تعیین آیدی کانال

  • مرحله بعدی نشان دهنده موفقیت آمیز بودن ساخت کانال در سروش خواهد بود که با استفاده از گزینه “افزودن دنبال کننده” می توانید به صورت دستی تعدادی از مخاطبین خود را عضو کانالتان نمایید. همچنین از طریق انتخاب گزینه اشتراک گذاری، می توانید لینک کانالتان در سایر شبکه های اجتماعی با دوستانتان به اشتراک گذارید.
ساخت کانال در سروش

افزودن اعضا به کانال

با انجام همین چند مرحله ساده شما می توانید یک کانال در پیام رسان سروش ایجاد کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی